Obres de la tercera fase del projecte.

DIJOUS 16 DESEMBRE 2021

NOTA DE PREMSA.-

Han estat acabades les obres de Reparació d’urgència de les parts més degradades de la coberta de la banda est dels nínxols del cementiri de Les Oluges ( 3a fase) .

Aquestes cobertes presentaven un procés progressiu de degradació que malmetia, de manera continuada, l'estructura de la coberta, parets estructurals i revestiments. L'actuació realitzada en la primera i segona  fase necessitava una continuació amb l'objectiu d'assolir el total arranjament de les cobertes.

El cost de l'actuació ha estat de 34.426,56 €, i s'ha pogut portar a terme gràcies a la col·laboració de la Diputació de Lleida, ja que ens ha atorgat una subvenció de 30.000,00 €.