Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Les Oluges rep ajudes de la Diputació de Lleida per executar diferents actuacions al municipi.

Les actuacions han estat la millora de la porta d’entrada del consultori mèdic, la millora de la xarxa d’aigua potable i la reparació d’algunes de les parts degradades al Cementeri que restaven per arreglar.

Porta d’entrada del consultori mèdic.

DIMARTS 26 ABRIL 2022

NOTA DE PREMSA.-

L’Ajuntament de les Oluges rep una línia d’ajut dins el Pla per al finançament d’inversions en matèria de salut de la Diputació de Lleida, durant les anualitats del 2020 fins al 2022.

Amb aquests ajuts el municipi ha pogut portar a terme diferents obres per la millora d’espais i equipament públics. L’import total de la subvenció rebuda per la Diputació de Lleida ha estat de 34.140,00 €

Les actuacions que s’han dut a terme han estat vàries. La primera d’elles la reparació de la porta d’entrada al consultori mèdic del municipi per un cost de 3.726,57 €,  amb una subvenció de  3.726,57 €

Una altra de les actuacions a través d’aquests ajuts ha estat la millora en la xarxa d’aigua potable municipal que requeria un seguit d’actuacions per resoldre els problemes que es donen en un servei bàsic com és la xarxa d’aigua potable del municipi hàbitat. Les millores han estat substitució de comptadors, comportes i la instal·lació d’aparells reguladors de pressió entre altres, per un cost de 22.733,56 €,  amb una subvenció de  22.773,56 €.

I finalment, es va projectar una reparació d'urgència de les parts més degradades de la coberta de la banda est de la bateria principal de nínxols del Cementeri de poble (4a fase) per un cost d’actuació de 8.000,00 € i amb una subvenció de 7.639,87 €.

Abril, 2022.

Ajuntament de Les Oluges