Les Oluges participa activament a La Marató

En motiu de La Marató de TV3, Les Oluges va programar una sèrie d'activitats per poder col·laborar en aquest gran esdeveniment.

DIMARTS 17 DESEMBRE 2019

Es va fer una caminada i bicicletada on hi van participar 22 caminadors i caminadores i 15 ciclistes. Després de la ruta esportiva es va fer una fideuà de la que van poder gaudir 53 persones del municipi. Aquest any hi ha hagut un rècord de participació i també de recaptació, finalment s’han pogut reunir 648€ per la causa benèfica de La Marató.

Volem agrair la participació dels veïns i veïnes del municipi, als i les participants de les activitats, l’empresa Coesma (va aportar els cafès) i la Penya Ciclista Cervera.

Podeu consultar les fotografies de la jornada a la galeria fotogràfica La Marató 2019.