Les Oluges i el nucli de Sant Fe estrenen nous plafons informatius.

A l’entrada del poble de Les Oluges i al nucli de Santa Fe s’han col•locat els nous plafons fets per l’Ajuntament.

Imatge del plafó

DIJOUS 29 ABRIL 2021

NOTA DE PREMSA

Les Oluges i el nucli de Sant Fe estrenen nous plafons informatius.

A l’entrada del poble de Les Oluges i al nucli de Santa Fe s’han col·locat els nous plafons fets per l’Ajuntament.

Els plafons expliquen els diferents llocs d'interès de cada municipi i l’explicació va acompanyada amb fotografies.

Al plafó de Sant Fe apareix el Portal Medieval, l’Església romànica de Sant Pere, el Castell de Santa Fe i la Font de Sant Felip Neri.

Mentre que, al plafó de Les Oluges, apareix el Castell de l’Oluja Jussana, el Castell de l’Oluja Sobirana, l’Església de Santa Maria, la capella de Sta. Engràcia, l’Abeurador i la Torre de Les Oluges.

Els plafons informatius són peces que s’instal·len a les entrades dels pobles per guiar els turistes i per donar-los a conèixer els indrets d’interès.

Principalment hi havia uns cartells, però amb els anys s’havien deteriorat molt, és per aquest motiu que l’Ajuntament els ha fet de nou per impulsar les visites al municipi.

Dijous, 29 d’abril de 2021.

Ajuntament de Les Oluges

E-Mail: ajuntament@oluges.ddl.net