Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Les Oluges col·labora en el projecte solidari “Tapeja”

Iniciativa impulsada pels alumnes de l’escola d’educació especial “Santa Maria de l’Alba”

DIMECRES 09 DESEMBRE 2020

Les Oluges s’ha adherit a la campanya “Tapeja” que impulsa l’escola d’educació especial de Tàrrega Santa Maria de l’Alba i que consisteix en la recollida de tot tipus de taps de plàstic.

El projecte té diversos objectius, des de fomentar accions de sensibilització a favor del medi ambient a potenciar el treballar en xarxa o aconseguir finançament per a les iniciatives educatives del centre.

D’aquesta manera, Les Oluges ha habilitat un contenidor a l’ajuntament per recollir els taps de plàstic que generin els veïns i veïnes del municipi, a l’espera de poder fer una bona contribució amb la causa. Aquest restarà a disposició ciutadana cada divendres de 9h a 14h.