Les Oluges acull la primera Taula de treball del Pla Estratègic de la Segarra amb èxit de participació.

Gairebé una trentena de persones van acostar-se fins al Local Cafè La Unió de Les Oluges per debatre i dir la seva sobre aspectes de Turisme i Patrimoni a la comarca de la Segarra.

Fotografia dels participants a la Taula de Treball a Les Oluges al Cafè La Unió.

DIMARTS 22 OCTUBRE 2019

Dimarts, 22 d'octubre.

Entre les persones presents la tipologia d’assistents eren representants d’administració pública, veïns/es del municipi, empreses de turisme rural, entre altres.

El Pla Estratègic pel desenvolupament local i l’ocupació de la Segarra es porta a terme des de l’àrea de promoció econòmica del Consell Comarcal a través d’un finançament del SOC i la Diputació de Lleida. Aquest finançament ha permès la contractació de la consultora U-Trans encarregada de dinamitzar el Pla i les seves respectives taules de treball. Des de l’Ajuntament de Les Oluges es col·labora amb el Pla Estratègic oferint la col·laboració i difusió de les accions que es realitzen.

La taula de treball a Les Oluges va ser un èxit d’assistents i es va poder avaluar amenaces i oportunitats de l’àmbit turístic que presenta la Segarra com també, debatre sobre solucions i accions de millora per fer de la Segarra una comarca més atractiva turísticament.

Ara és la fase del debat del Pla Estratègic i no permetrà tenir dades concretes d’accions a engegar fins més endavant quan finalitzen les taules de treball dels altres sectors. Aquesta setmana tindran lloc les taules de treball a Massoteres amb la temàtica “Medi Ambient, Medi Rural, Despoblament, Connectivitat i transport”, Tarroja amb la temàtica “Comerç, Producte Local, Art i Artesà” i, a  Sant Guim de Freixenet amb la temàtica “Diversificació productiva, empresa, formació, orientació i talent”. Per a participar feu un correu directe a promocioeconomica@ccsegarra.cat

Informació i fotografies Ajuntament de Les Oluges.