La humorista Ana Polo concentra 70 persones a la darrera “Nits a la fresca” organitzades des de l’Ajuntament.

La segona i darrera sessió de les Nits a la Fresca a Les Oluges va oferir el monòleg de la humorista Ana Polo i la projecció de la pel•lícula “Mamma Mia”.

Les Oluges

DILLUNS 24 AGOST 2020

NOTA DE PREMSA

La segona i darrera sessió de les Nits a la Fresca a Les Oluges va oferir el monòleg de la humorista Ana Polo i la projecció de la pel·lícula “Mamma Mia”.

Aquestes dues activitats van comptar amb l’assistència d’unes 70 persones respectant totes les mesures de seguretat davant la Codid-19.

Les activitats impulsades des de l’Ajuntament van tenir lloc a l’esplanada del restaurant l’Eix al municipi de Les Oluges.

Les activitats de les Nits a la Fresca estan subvencionades pel programa “Pacto d’Estado” que fomenta activitats que promocionin la igualtat de gènere i contra la violència de gènere.

Ajuntament de Les Oluges

ajuntament@oluges.ddl.net