L’Ajuntament de Les Oluges finalitza les obres de pavimentació d’un tram del carrer Castell del nucli de Santa Fe.

Amb aquesta obra s’ha aconseguit una millora notable del carrer.

Imatge del carrer (imatge cedida per Carles Franquesa)

DILLUNS 31 GENER 2022

NOTA DE PREMSA

Amb aquesta obra s’ha aconseguit una millora notable del carrer.

Les Oluges.- L’obra de pavimentació i serveis d’un tram del carrer Castell del nucli de Santa Fe (a Les Oluges) ha consistit en obtenir una millora dels paviments, del clavegueram i l’aigua, i també de l’espai públic.

D’aquesta manera també s’ha millorat l’ús d’aquest carrer per part dels veïns i veïnes.

L'obra s'ha dut a terme sense cap incidència i el  contractista ha estat Jordi  Botet Campos.

L'obra ha estat finançada pel pla de Dinamització de la Diputació de Lleida.

El cost de l'obra ha estat de 33.293,74 € iva inclòs i ha estat finançada per una subvenció del 95% de la Diputació de Lleida de 31.170,91 €.

Imatges cedides per Carles Franquesa.