Dissabte, 22 De Setembre De 2018

19/04/2018

Les Oluges s'adhereix a la Campanya Tracta'm bé del Consell Comarcal

Foto

Aquest passat cap de setmana es va projectar un acte vinculat a la Campanya per promoure el bon tracte a les persones grans

Concretament una xerrada on es projecta un vídeo fòrum La Marinada que tracta sobre la relació pares i fills. Marinada és un curtmetratge protagonitzat per Pep Cruz ambientat a la Segarra, en què, a través de la relació entre un pare, un fill i lAlzheimer, es parla sobre el tracte, la cura i el respecte a les persones grans.

La xerrada va a càrrec de leducadora social del Consell Comarcal, Pilar Vilajoana, acompanyada de la treballadora social del Consell al municipi, Laia Puig. La xerrada va tenir lloc al Local Social del municipi. La rebuda va ser notable, prop duna vintena de persones van participar.

Fotografia del moment de la xerrada al Local Social.

Dimarts, 17 dabril