Diumenge, 20 De Agost De 2017

20/03/2017

La consellera Borràs visita Montfalcó Murallat

Foto

La consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs ha estat a Montfalcó en una visita de treball amb l’alcalde Josep M. Calderó i el conseller comarcal de turisme Vicenç Roig.

La consellera va visitar les obres de restauració de lesglésia de Sant Pere, així com el mirador de la muralla, lentorn del recinte i diferents espais de la població. En la visita de treball es va parlar de lenllumenat al voltant de Montfalcó, de lempedrat del terra dalguns espais que encara resten per acabar i de la necessitat que la connexió wiffi arribi en condicions.

Totes aquestes millores estan directament relacionades en afavorir la dinamització turística del lloc. Recordem que a Montfalcó hi ha cinc cases de turisme rural, quatre dins del nucli fortificat i una abans darribar al poble, i un restaurant. Tenint en compte les dimensions del lloc el percentatge de negocis turístics és molt elevat.

Tant Josep M Calderó com Vicenç Roig van explicar a la consellera com es gestionen les visites turístiques i els convenis de col·laboració entre el Consell Comarcal de la Segarra i lAjuntament de les Oluges, municipi al que pertany Montfalcó. Meritxell Borràs es va mostrar satisfeta amb aquests acords i es va comprometre a col·laborar des del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge en satisfer les demandes del Consistori i del Consell Comarcal.