Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Serveis minims al consultori médic de Les Oluges amb l'entrada de la Fase 1

La major part de l’activitat assistencial serà NO PRESENCIAL, des dels consultoris es realitzaran visites però a porta “ tancada” i només s’atendran sense contacte previ casos urgents que requereixin assistència immediata

DIMECRES 20 MAIG 2020

Des del passat 16.03.2020 es van tancar els consultoris locals dels municipis que té assignats l’àrea Bàsica de Salut de Cervera per ordre de la direcció assistencial de la regió sanitària Lleida arrel de la situació d’excepcionalitat de la pandèmia del coronavirus.

Davant les noves etapes del desconfinament s’ha acordat des de la direcció del centre d’atenció primària de Cervera i la direcció assitencial de la regió sanitària de Lleida que gestiona els consultoris mèdics dels municipis de la Segarra assignats que; els professionals sanitaris a partir del dia 18.05.2020 tornaran a establir-se als seus llocs de treball habituals però amb funcionament diferents segons les noves normatives. La major part de l’activitat assistencial serà NO PRESENCIAL; des dels consultoris es realitzaran visites però a porta “ tancada”; és a dir, seran els mateixos professionals ( metge / infermera ) qui establiran l’ordre de les visites i es citaran els usuaris telefònicament. Només s’atendran sense contacte previ casos urgents que requereixin assistència immediata, en cas contrari s’han de posar en contacte els usuaris trucant directament al consultori o bé trucant al CAP de Cervera i, seran els professionals el que es posaran en contacte amb els usuaris i establiran si cal visita, com i quan s’ha de realitzar. Tanmateix cal especificar que es centralitzen les actuacions sanitàries només als consultoris de Sant Ramon, Sant Guim, Tarroja, Sant Antolí i Granyena fins a nova ordre per poder mantenir la seguretat en l’atenció de l’usuari.

Totes aquestes mesures tenen caràcter provisional donades les condicions sanitàries actuals, es podran modificar en funció de l’evolució de la pandèmia.

Els professionals contactaran amb els alcaldes referents de cada consultori per establir les noves normes higièniques de la consulta.

És important que des dels municipis i ajuntaments es faci difusió a la ciutadania del nou sistema d’actuació dels professionals sanitaris per evitar aglomeracions i poder realitzar una activitat assistencial amb plenes condicions higièniques i de protecció tant pels professionals com pels usuaris.

Atentament,

Cervera 15 de Maig de 2020