Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Se suspèn la revetlla de Sant Joan a Les Oluges

Tot i haver avançat a la Fase 2, des de l’Ajuntament es creu precipitat fer una celebració com aquesta, per respecte, prudència i solidaritat.

DIVENDRES 12 JUNY 2020

Enguany, després d’una situació sense precedents i seguint les mesures recomanades per la generalitat de Catalunya, s’ha pres la decisió de suspendre la revetlla de Sant Joan a les Oluges.

Tot i haver avançat a la Fase 2, des de l’Ajuntament es creu precipitat fer una celebració amb desenes de veïns i veïnes i finalment s’ha optat per anular un dels actes més significatius del calendari català, per respecte, prudència i solidaritat.

La revetlla de Sant Joan a les Oluges se celebra cada any al local social i gira entorn al repartiment de coca, cava i refrescos, acompanyat de la foganya i els petards del més menuts. La celebració acostuma a concentrar entorn una cinquantena de persones.

Ens retrobem  l’any vinent amb més ganes i il·lusió per celebrar una doble revetlla de Sant Joan.

Salut i seguretat!