Pavimentació de trams dels carrers Montserrat, Pere Vila i Bonavista de Les Oluges

L’Ajuntament de Les Oluges ha finalitzat l’actuació “Pavimentació de trams dels carrers Montserrat, Pere Vila i Bonavista” del nucli de Les Oluges.

DIMARTS 04 JUNY 2019

PAVIMENTACIÓ DE TRAMS DELS CARRERS MONTSERRAT, PERE VILA I BONAVISTA DE LES OLUGES

S’han adjudicat els treballs a l’empresa Construccions Codina Vall, Sl  per import de 50.350,18 €.

Per poder dur a terme l’actuació s’ha comptat amb el suport de la Diputació de Lleida, qui ens ha atorgat una subvenció de 47.941,56 € dins del Pla Extraordinari d’Inversions Locals , 2017 i 2018.

Ajuntament de Les Oluges.

Juny, 2019.

Galeria d'imatges