L’empresa Cots Alsina promociona el turisme a Montfalcó

A través d’un vinil a la part posterior d’un dels seus autobusos de 60 places

DIVENDRES 05 JUNY 2020

Seguint la iniciativa que l’empresa de transport Cots Alsina porta impulsant des dels darrers anys per fomentar el turisme a la comarca, afegirà en uns dels seus vehicles un vinil amb la silueta de Montfalcó Murallat.

Es tracta d’una proposta altruista que l’empresa fa sota prèvia autorització de l’ajuntament, sent aquest el novè vehicle de Cots Alsina amb publicitat comarcal. A dia d’avui dos dels seus autocars promocionen la ciutat romana de “Iesso”, un altre l’Església de Sant Guim de Freixenet, un el Castell de les Sitges i quatre més la capital de la Segarra, a través de la silueta de Cervera.

Des de l’empresa de transports creuen que aquesta és una excel·lent campanya publicitària, tenint en compte que aquests anuncis es troben en constant moviment per les carreteres de casa nostra, a més de tindre cost zero pels ajuntaments.

El vehicle amb la silueta de Montfalcó Murallat, de 60 places, estarà enllestit en un termini d’uns 10 dies, tot i que ja se’n pot fer una idea de com lluirà