L’ajuntament de Les Oluges elabora un calendari amb la col·laboració dels veïns i veïnes

La temàtica d’enguany és “les estacions de l’any”

DIMARTS 29 SETEMBRE 2020

L’ajuntament de Les Oluges fa una crida als veïns i veïnes de Santa Fe, Montafalcó i Les Oluges per a la elaboració del calendari municipal de l’any vinent, on hi apareixeran les fotografies que aquests i aquestes els hi facin arribar.

La temàtica d’enguany és “les estacions de l’any”, un fil conductor que mostrarà els millors paisatges del municipi al llarg dels 12 mesos, des de les nevades hivernals fins als camps florits de la primavera, passant per les festivitats i tradicions de Les Oluges.

Els col·laboradors  poden fer arribar les seves fotografies al correu de l’ajuntament “ajuntament@oluges.ddl.net” de l’1 al 31 d’octubre en format horitzontal.