El Forn de Pa Castellets ofereix un servei gratuït d’entrega de pa a domicili a Les Oluges

Si algun veí o veïna te impossibilitat per accedir a altres aliments, ho poden sol·licitar a través d’aquest servei i també rebran la compra a casa

DIMECRES 15 ABRIL 2020

El Forn de Pa Castellets inicia aquesta setmana la ruta d’entrega de pa – i altres productes del seu obrador –  a domicili a Les Oluges, Montfalcó, Santa Fe i pobles de les rodalies.

El servei  de repartiment és de caire gratuït, però es demana a la ciutadania que la comanda mínima sigui de 5€ i que facin una bona previsió per evitar en la mesura del possible riscos innecessaris.

Forn de Pa Castellets demana també que si el pagament es fa en efectiu cal tenir-lo preparat en la quantitat justa o, en cas contrari,  que contactin amb ells per saber el canvi que han de portar. Tot i això es recomana que els pagaments es facin a través de bizum per evitar el contacte. Si algú no te Bizum ni efectiu cal contactar amb ells per trobar altres solucions, ja que el pagament en Visa és delicat pel risc de contagi.

El telèfon de contacte per gaudir d’aquest servei és el  636576067. A través d’aquest número es poden conèixer totes les condicions i els productes que ofereixen. El dia de repartiment els clients rebran una trucada (des d’un altre mòbil) i caldrà que estiguin atents al llarg del matí per efectuar la compra. Es demana que es deixin els diners fora la porta i Forn de Pa Castellets farà entrega dels seus productes i del canvi.

Per altra banda, des de l’Ajuntament de Les Oluges es fa un agraïment a les tres persones voluntàries del municipi que al llarg d’aquestes setmanes han confeccionat cinquanta cinc mascaretes de protecció per repartir entre la ciutadania.

En temps de crisi la cooperació i voluntat ciutadana és imprescindible per tirar endavant.

Gràcies a tots els que ho feu possible.